1 ) CZY ZA WYKONANĄ USŁUGĘ SERWISOWĄ DOSTANĘ GWARANCJĘ?

 

ZA KAŻDĄ WYKONANĄ USŁUGĘ SERWISOWĄ I CZĘŚCI UDZIELAMY 3 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI.

 

2 ) JAK DŁUGO BĘDZIE TRWAŁA NAPRAWA MOJEGO URZĄDZENIA?

 

POPULARNE USTERKI NAPRAWIAMY NA POCZEKANIU LUB TEGO SAMEGO DNIA.

 

 

3 ) CZY DANE ZAPISANE NA MOIM TELEFONIE ZOSTANĄ UTRACONE PODCZAS NAPRAWY?

 

W PRZYPADKU USTEREK MECHANICZNYCH, NP PĘKNIĘTY WYŚWIETLACZ DANE NA URZĄDZENIU ZOSTANĄ ZACHOWANE.
NATOMIAST W PRZYPADKU USTEREK PROGRAMOWYCH DANE SĄ BEZPOWROTNIE UTRACONE, O CZYM ZAWSZE UPRZEDZAMY KLIENTÓW.

 

 

4 ) JAK DŁUGO IDZIE PRZESYŁKA? 

 

WSZYSTKIE PRZESYŁKI WYSYŁANE SĄ LISTEM POLECONYM PRIORYTETOWYM, KURIEREM BĄDŹ ZA POBRANIEM ZATEM ZAZWYCZAJ PRZESYŁKI DOCIERAJĄ DO KLIENTA W CIĄGU 24-48H. ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI LISTEM EKONOMICZNYM.

 

 

5 ) ZAKUPIONE ETUI JEST ZA MAŁE/ZA DUŻE DO MOJEGO TELEFONU. CO MOGĘ ZROBIĆ?

 

MOŻESZ ZWRÓCIĆ LUB WYMIENIĆ ZAKUPIONE AKCESORIA WRAZ Z PARAGONEM DO 14 DNI OD ICH OTRZYMANIA. NAPISZ DO NAS, CHĘTNIE POMOŻEMY.

 

 

 

6 ) ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSTAWIENIA FAKTURY VAT?

 

OCZYWIŚCIE, WYSTARCZY POWIADOMIC NAS O CHĘCI OTRZYMANIA FAKTURY VAT.